​تاریخ: ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶کدخبر: ۱۳۹۶۰۲۰۵۰۰۰۹۲۸http://fna.ir/H6EZ2R

معاون هماهنگ‌کننده دفترنمایندگی ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی دریای سپاه:

رعایت تقوا و اخلاق اصول مهم و اساسی انتخابات است

معاون هماهنگ‌کننده دفترنمایندگی ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه گفت: اصل مهم و اساسی که در انتخابات باید رعایت شود، تقوا و اخلاق سیاسی است که هم متوجه مردم است و هم نامزدهائی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، امامعلی خشنود سه‌شنبه شب در جمع پرسنل کادر و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، اظهار داشت: انتخابات مظهر مشارکت عمومی مردم در سرنوشت سیاسی نظام است وشرکت گسترده مردم در انتخابات سرمایه اجتماعی نظام و باعث ماندگاری انقلاب است .
وی افزود: هر قدر انقلاب اسلامی ماندگاری بیشتری داشته باشد، انتخابات با شور و شعور بیشتری برگزار خواهد شد.
معاون هماهنگ‌کننده دفترنمایندگی ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: انسجام اجتماعی و وحدت و یکپارچگی ثمره یک انتخابات پر شور است.
خشنود تصریح کرد: اصل مهم و اساسی که در انتخابات باید رعایت شود، تقوا و اخلاق سیاسی است که هم متوجه مردم است و هم نامزدهائی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده‌اند. 
 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، یادآور شد: چه زیبا امام خامنه‌ای(مدظه‌العالی) فرمودند، شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام است ، آبروی ملت ایران است ، آبروی کشور است.
انتهای پیام/3264/88028

موضوعات: مذهبی  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...